22. apr. 2018

Litterær klassikar, vårvêr og kaffi frå ein Mummikopp

Tenk at me er over halvvegs i april allereie. Dette året har til no gått litt for fort. Eller altfor fort. Men det positive er at det ikkje er lenge til eg får sjå min kjære igjen. Lykke! Våren med alle dei fine blomane, varmare vêr og blå himmel har vore røynda denne veka. For når dagane er slik ute, blir alt så mykje enklare, lysare, finare (vêrsjuk, eg?). Sykle til jobb med sola i andletet omtrent kvar dag, høyre fuglane kvitre, ikkje lenger trenge å ha på meg ullstrømpebukse. Dvoraks 9. symfoni ("Fra den nye verden på orkesterøving, produktive dagar på jobb, frisørbesøk og tid til lesing er noko av det som gjer at eg oppsummerer denne veka som fin og bra. Resten kan de sjå under:

✦ kaffi og den fjerde boka i Anne-serien: Anne of Windy Poplars
✦ alltid koseleg å starte helga med å besøke ei veninne
✦ og at ho veninna mi fekk meg til å sjå den fyrste episoden av Friends
✦ roper høgt hurra for mindre plastemballasje i butikken
✦ vårdikt av Olav H. Hauge i avisa Dag og Tid
✦ rydde i klesskapet
✦ miniserien Paul Merton's Secret Stations (Med somletog i Storbritannia) på NRK Nett-TV
✦ og på grunn av dette programmet: "Britian's forgotten railway stations"
✦ gråte, le og gråte endå meir av filmen Third Star med bl.a. Benedict Cumberbatch og Tom Burke
✦ "Hvorfor blogger jeg egentlig?", godt skrive og godt å lese inne hos Ann Merete
✦ tok tid å lese den ut, men likte veldig godt slutten på klassikaren Den gamle mannen og havet
✦ eit andepar som hadde gått frå Mosvatnet og opp til blokkane våre
✦ søte, små beaglevalpar
✦ Endeavour (eller Unge inspektør Morse), for britisk krim er den aller, aller beste
✦ presskannekaffi i Mummikopp før husarbeid (og ein sniktitt på den hekla løparen)
✦ gult er kult, denne gongen med hestehov langs vegkanten på veg til jobb
✦ "11 A.A. Milne Quotes That Are as Sweet as Honey"
✦ gå ein liten tur rundt Vannassen, ikkje tenkje på noko som helst
✦ stort smil fordi eg var hos frisøren her om dagen, no er eg klar til ferietur
✦ vårblome i nabolaget

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Jeg har nettopp sett ferdig alle sesongene med Friends og føler meg litt tom innvendig, hehe. Sånn som det alltid er når man har sett ferdig en serie man liker godt. Helt enig med deg i at året har gått fort. Tida bare fyker avgårde, vet ikke helt om jeg liker det, men er vel ikke så mye man kan gjøre ;) Håper du får en fin uke! <3

Silje sa...

Eg hadde aldri sett "Friends" før, men no sit eg her og har det på medan eg ryddar klesskapet, redigerer bilete og synest det er akkurat passe artig :) Og takk det same til deg <3

Legg igjen ein fin tanke