4. mars 2018

Solnedgangar og kalde, men flotte dagar

Nok ein gong sundag. Ei kald veke er nesten over, men trass kulda, har det vore flotte dagar. Det har vore bart på bakken, sola har skine, kjekke dagar på jobb og vore sosial med gode vener. For min eigen del merkar eg så godt at det no er lysare dagar, for det er lettare å komme seg av garde til jobb og humøret er generelt betre. Einaste er at eg innimellom kjem på at mannen min snart skal reise til Canada og eg ikkje veit om eg er klar for akkurat det. Det går i rykk og napp, og på eit vis, sånn inst inne, veit eg at det kjem til å gå fint. Skal jo besøke han i tre og ei halv veke i tillegg, så eg kan ikkje klage ;) Blei visst ein del punkt på sundagslista mi i dag, og her kjem dei alle saman:

✦ finne vårlege T-skjorter i økologisk bomull, den blå frå Gudrun Sjöden og den raude frå KappAhl
✦ "Innefrose" – flotte vinterbilete som gir ei eiga stemning
✦ barnebokklassikaren Den lille prinsen var så fin å lese
✦ ser veldig fint ut i Uppsala
✦ solstråle i skogen på veg til jobb
✦ ha besøk av ei god veninne på torsdag, og då blei det mykje prat, latter, traktorvaflar og te
✦ ein rosalilla solnedgang ved Mosvatnet på veg heim frå jobb den siste dagen i februar
✦ blomane inne på kontoret som får ein finfin silhuett når sola skin
✦ skuggane på blokka vår
✦ at "Falling Slowly" frå Once er med på denne topp ti-lista
✦ blir aldri lei av å stå ute på balkongen for å oppleve den nydelege solnedgangen
✦ gå heim frå jobb den eine dagen i herleg solskin og med dei kongeblå hanskane mine
✦ alltid fin gatekunst å sjå midt i byen
✦ dei typografiske plakatene som ein finn på veggen på Vågen vgs.
✦ ein kaffi på kafé medan eg las ut oppvekstromanen Det vokser et tre i Brooklyn; ei veldig bra bok
✦ byrje å hekle saman dei sekskanta lappane mine
✦ tinge billettar til musikalen Anne & Gilbert i tillegg til anna Anne-relaterte opplevingar
gå på sundagsbesøk til eit venepar og ungen deira

Legg igjen ein fin tanke