30. des. 2017

Fire bøker på tampen av året

Trur ikkje det skal vere vanskeleg å sjå kva bøker eg har lese i det siste; tre av fire bøker har handla om James og gatekatten Bob. Då eg plutseleg fann ut at eg skulle lese den fyrste, En gatekatt ved navn Bob, likte eg den så godt at neste gong eg hadde vakt ved hovudbiblioteket, måtte eg opp i tredje etasje (faktaavdelinga) for å låne med meg dei to neste. Så rørande, fint og sjarmerande om katten Bob som finn James, ein gatemusikant og tidlegare rusmisbrukar, og korleis Bob forandrar James sitt liv til det betre. Enkelt skrive, men likevel så herlege bøker. Som eg skreiv i denne bloggposten, syntest (og synest vel enno) eg at Døren var tung å lese. Men eg blei no ferdig til slutt, og forteljinga i seg sjølv er fascinerande og god. Dryge nitti bøker har eg lese i løpet av året, nokre betre enn andre, men jamt over har det vore mange gode bøker, og eg er nøgd med leseåret 2017.

Legg igjen ein fin tanke