5. nov. 2017

30-årsfeiring og 40-årsfeiring

Å feire både ein 30-årsdag og ein 40-årsdag i løpet av ei veke er ikkje kvardagskost. Okei, trettiåringen var vel å merke eit bygg og ikkje ein person, men likevel ;) November har starta bra med kjekke dagar på jobb, "nye" notar på orkesterøving (det er snakk om noko av musikken frå Nøtteknekkeren, så me har jo spelt dei før), nokre små gåturar i klart haustvêr og kjekke bursdagsfeiringar. Eg har også fått tid til både strikking og lesing og er difor nøgd med veka. Noko særskilt anna har eg ikkje å fortelje, så i staden for køyrer eg på med ei bra liste på tampen av veka:

✦ kose meg med å lese siste boka i serien om Carmen, Bree, Lena og Tibby (og eg blei litt rørt, ja)
✦ framleis artig å friske opp fransken med Duolingo
✦ byrje å få plass eit par julegåver
✦ "Scener frå ein 30-årsdag" – artikkel på aftenbladet.no om feiringa av Sølvberget
✦ stikke innom Sølvberget i går då dei feira 30 år med ballongar, muffins og nyoppussa lokale
✦ og apropos nyoppussa lokale: diggar leseplassen med gode stolar, blått teppe og grøne planter
✦ ein bra skriven tekst om det å ha små og store draumar også på kort sikt
✦ sundagstur opp til Ullandhaug der me møtte på esla og fekk ei bra utsikt over byen vår
✦ sykle forbi køen på Madlaveien sjølv om klokka var nærmare halv sju om kvelden
✦ sola som skin så varmt og fint inn i stova om morgonen, lyset som skaper skuggespel på veggen
✦ bileta frå Island inne hos Astrid – håper å reise tilbake ein gong, vere der lenger enn førre gong
✦ feire 40-årsdagen til ein kompis av mannen min med mange kjekke folk
✦ besøk av ein 6. klasse på jobb, noko som denne gongen berre var kjekt og hyggeleg
✦ tinge billettar til julekonsert med Ole Edvard Antonsen og Didrik Solli-Tangen i spissen
✦ tenne stearinlys i lyshuset om kvelden

Legg igjen ein fin tanke