30. juli 2017

Fargerike Stavanger og ein knallgul (og kul) fugl

Sundag. Ein sundag som har vore så fin med ein liten gåtur før regnet byrja, litt husarbeid, mykje lesing og eit par koppar med god kaffi. Ein akkurat passe avslappande sundag, og med det slutten på veka, etter ein god del dagar på jobb (les førre blogginnlegg). Lite nytt å fortelje; denne veka har gått i eitt med jobb, kaffi, lesing og meir kaffi. Ein jentekveld på onsdag blei det også, noko som var superkoseleg! På tysdag skriv me august, og eg som ikkje skjønner kor juni blei av. Men litt sommarkjensle har eg no framleis. Og med dette ønskjer eg alle ein god kveld og ei super veke:

✦ kose meg med dei siste sidene i den illustrerte versjonen av den fyrste HP-boka
✦ denne gamle katten saman med nokre små kattungar
✦ kveldsdate med mannen min der me høyrde på bra musikk og skreiv lappar til minneglaset
✦ 10 plassar eg gjerne besøker neste gong me drar på Interrail
✦ drikke kaffi frå eit Mummikrus på grå dagar
✦ spele eit par rundar med Yatzy om kveldane
✦ så smart med bivoks-omslag
✦ ha den finaste kompisen på besøk, og Zalo veit å prate ;)
✦ måtte le litthøgt for meg sjølv då eg las denne om "ein vanleg dag på jobben"
✦ flotte, fargerike Stavanger med all den kule gatekunsten
✦ nydelege bilete av eit eldre par
✦ lese, litt om morgonen og ein haug om kvelden
✦ "The 100 Greatest Movie Props of All Time, and the Stories Behind Them"
✦ sjå ferdige den spennande serien Korrupsjonsjegerne (Line of Duty)
✦ geometriske dessertar, dei ser nesten for gode ut til å ete
✦ tinge togbillettar til musikalhelg i Oslo i slutten av september
✦ for ein bokhandel (og eg las nettopp om akkurat denne butikken i ei bok, sånn heilt tilfeldig)
✦ middag- og kaffidate på Renaa Xpress med ei av mine beste veninner – mimring, latter og snakk

Legg igjen ein fin tanke