18. mai 2017

Hipp, hipp hurra 2017 🇳🇴

17. mai er over for i år, og for tredje år på rad feira me dagen med god mat og kjekke folk hos ei veninne. Me stressa ikkje med å dra til byen for å sjå på tog, og sjølv om me kunne gjort som i fjor – gått bort til Auglend skule for å høyre korpset spele – blei det ikkje slik i år. Som eg nemnde i går, er det framleis rart å ikkje vere med eit korps på nasjonaldagen, men det er slik det er. Medan eg fekk på meg bunaden, steikte han nokre vaflar i traktorvaffeljernet. Nokon hadde pynta så fint ved kanten av blokka, og då blei det nokre bilete i finstasen ved flagga og blomane før me traska vidare.


På veg bort til verten, måtte eg berre stoppe opp for å ta bilete av dei fine blomane på treet og eit norsk flagg som vaia i vinden. Sjølv om det regna utpå ettermiddagen, var det opphald og greitt vêr då me gjekk bort, akkurat slik ein ønskjer det skal vere på 17. mai. Vel framme poserte me saman, og trass noko dogg på mobilkameraet, er eg nøgd med å ha eit bilete av oss saman i finstasen 


I løpet av dagen blei det alt frå pavlova til søtpotetsuppe, ein god del koppar med kaffi, noko sprudlande i glaset, herlege folk, latter, prat og glede. Ei bunadjakke over stolen, vakkert servise og kake i raudt, kvitt og blått. Ei riktig bra feiring av nasjonaldagen, den syttande mai totusenogsytten.

Legg igjen ein fin tanke