23. apr. 2017

Sundagsliste på Verdas bokdag

Mannen i heimen var jo forkjøla i påska, og denne veka har var det visst min tur til å vere forkjøla. Er rimeleg lei no, men det har heldigvis ikkje vore så gale at eg har vore borte frå jobben. Tvert i mot har det vore travle dagar med datahjelp, boksal og ekstravaktar. Me har også (endeleg!) byrja på kjøkkenoppussing. Og sjølv om det ikkje ser så fint og ryddig ut inne i leilegheita, gjorde det veldig godt å verkeleg komme i gong. I dag er det forresten Verdas bokdag. Eg må vel innrømme at eg ikkje har lese så mykje akkurat i dag, men det har no blitt ein del lesing i løpet av veka om ikkje anna. Veka og helga byrjar å nærme seg slutten, no ventar Huskestue og ei sundagsliste:

✦ lese 84, Charing Cross Road, ei av dei mange metabøkene eg har lese i det siste
✦ for eit kunstverk laga av sand, lim og bladgull
✦ allereie ei veke sidan, men spele "Monopol" saman med ei god veninne og hennar familie
✦ Broadchurch, Father Brown og Vera; ingenting slår britisk krim
✦ "Modern Reads for Fans of the Brontës" – kanskje eg skal prøve å lese nokre av desse
✦ skrive ein artikkel om, jepp, metabøker til jobben si nettside i høve Verdas bokdag
nydelege glas funne på ein bruktbutikk inne på bloggen til Rotehovudet
✦ jobbe nede i byen i går der det blant anna var eit stort boksal
✦ vere i gong med eit nytt prosjekt saman med orkesteret
✦ lo godt av denne videoen der me får sjå The Silence of the Lambs som ein rom-com
✦ ein kopp med kaffi og litt magi før jobblaurdag
✦ blogginnlegget "Øyeblikkene innimellom" inne hos Julianne – så flott skrive
✦ me leverte kjøkkenfrontane til lakkering på fredag, så no ser det slik ut
✦ alltid søte, små dyr: denne, denne og denne
✦ endeleg sjå Guardians of the Galaxy
✦ dette sjarmtrollet av ein liten katt
✦ siste rest av påske: påskeegg og ordentleg påskekrim

Legg igjen ein fin tanke