26. feb. 2017

Tulipanar, snøklokker og ein symfoniorkesterkonsert

Februar er snart over. På onsdag er mars i gong, og våren er offisielt her. Det er så godt å kjenne at det går mot lysare tider, det gjer det enklare å stå opp om morgonen, eg får meir energi og humøret er generelt meir på topp. Elles kan eg ikkje påstå at det har skjedd så mykje nytt her denne veka; eg har jobba seks dagar, fått lese litt innimellom, gått nokre turar, kaffi (eit must) og på torsdag var me i Stavanger konserthus og høyrde på Stavanger symfoniorkester. Kjempeflott konsert med dyktige Sveinung Bjelland som solist! Kan vel ikkje anna enn å vere nøgd med den siste veka i februar, og eg håper at også di veke har vore fin. Veka mi oppsummert i ei liste kjem her:

✦ få ein minibukett med tulipanar av ein kunde på jobb rett før helga
✦ wombatar er så skjønne, og det er også denne koalaen
✦ SSO-konsert med Beethoven og Schumann på programmet
✦ søke om ferie to veker i juni
✦ tenk å berre dra bort til ein stad som denne ein sommar
✦ sol og blå himmel ved Filmteatret frå 1924 (som ligg vegg i vegg med Sølvberget)
✦ ein liten katt som møter si eiga skugge og eit trøtt, lite piggsvin
✦ lese ut Hr. Penumbras døgnåpne bokhandel
✦ denne lista med den mest undervurderte (instrumentale) filmmusikken
✦ sjå den fine og rørande filmen Like stars on earth (Taare Zamen Par)
✦ å ha ein katt som vil hjelpe deg med å gjere leksene
✦ spandere på oss eit glas vin i pausen i konserthuset og samstundes prate med nokre kjenningar
✦ "Byvandring i Bergen" – fine bilete frå ein Bergenstur inne hos June
✦ øve på John Williams-repertoaret med orkesteret
✦ rørande historie om ein draum og forventningar
✦ Jeg lar deg gå var den beste krimboka eg las i fjor; Jeg ser deg var nesten like bra
✦ eit blogginnlegg inne hos Julianne om kva sambaen har betydd for henne
✦ å gå Eiganesturen no i dag, ein av dei 52 kvardagsturane ein finn på stavangerkommune.no
✦ Synne sin podcastepisode nr. 12
✦ storslåtte før og etter-bilete av gatekunst
✦ snøklokker ute på tur, sjølvaste vårteiknet

Legg igjen ein fin tanke