20. nov. 2016

Ei nokså variert veke

Neste sundag skriv me faktisk fyrste sundag i advent. Rart at tida går så fort, trur aldri eg kjem til å vende meg til det... Men nok om det, det er jo berre slik det er :) Denne veka har det vore strålande vêr, det har vore vêr der det har bøtta det ned og me har til og med hatt ei lita haglskur. På jobb har det vore alt frå vanlege til travle dagar, det var ein dag med presentasjon av årets barne- og ungdomsbøker (IBBY 2016), noko som eg synest var både kjekt og matnyttig, og eg hadde laurdagsvakt på Madla i går. Eit middagsbesøk på Sola og ein tur til IKEA har me også fått tid til.
Ei variert veke med andre ord. Håper veka og helga dykkar har vore bra, det har det no vore her:

✦ vakre regndropar ute blant haustfargane
✦ får så god stemning av teksten og bileta i dette innlegget inne hos Kristin
✦ byrje på serien Victoria som akkurat no går på NRK
✦ vere på IBBY-presentasjon saman med mange av kollegaene mine
✦ den fyrste traileren til spelefilmen Beauty & The Beast som kjem neste år
✦ dette biletet av ein veldig vakker haustmorgon
✦ nydeleg morgonlys på veg til jobb i går før det byrja å plaske ned
✦ alltid ei lita glede å sjå ein søt katt som denne
✦ at eg faktisk leverte frå meg ei bok uferdig fordi eg aldri kom inn i handlinga
✦ tenne lys i ein finfin telyshaldar
vil gjerne sjå meir av "bokvandring"
✦ fortsetje å hekle på pleddet, noko som gir meg ei herleg ro
✦ eit fint, lite blogginnlegg om hausttear inne hos Ragnhild
✦ tur rundt Vannassen der me blant anna såg ein raudstrupe og eit ekorn
✦ heilt utruleg vakre steinar
✦ lage noko eg har tenkt på ei stund i samband med novemberteamet av Monthly Makers
✦ ete middag heime på Sola der me også fekk vore litt med den kulaste undulaten
✦ "Ett år av kärlek"
✦ sjå filmklassikaren My Fair Lady 
✦ fine, stemningsfulle vinterbilete inne hos Niina
✦ lese ut boka om bibliotekkatten Dewey Readmore Books; eg både lo og gret om kvarandre

Legg igjen ein fin tanke