28. sep. 2016

Med fine folk i Melsheia

Å få starte helga saman med to av mine beste finingar, kan eg verkeleg ikkje klage på :) På laurdag blei det tur i Melsheia saman med mannen min og ei av mine beste vener. Turen blei på dryge fem kilometer, så ein veldig lang tur var det ikkje. Men me traska no opp nokre bakkar i raskt tempo og må vel få seie at det alt i alt blei ein akkurat passe lang, fin og bra tur ;) Og fargane no om hausten er det ingenting å utsette på! For meg var dette rett og slett ein perfekt start på helga.


Før me traska tilbake til bilen, måtte me ha ein liten rast med mat, eit par sjokoladebitar og så klart termoskaffi. Alltid kjekt å vere fleire på tur, og desse to er eit veldig godt selskap! Også i Melsheia (som i Sørmarka) blir det mista hanskar, som denne som hang på eit tre. Til slutt kom me oss til parkeringa, og hadde det ikkje vore for at me nettopp hadde hatt ein rast, kunne eg godt ha sette meg ned på denne fine benken. Synd at det er eit lite stykke til Melsheia, men me kjem nok tilbake.

Legg igjen ein fin tanke