23. juni 2016

Restaurantbesøk i nabobyen

Etter jobb i går, var det rett heim, på med litt finare klede og då klokka var ti på sju, blei me henta av mamma og pappa. Broren min var også med :) Mannen min hadde jo bursdag på laurdag, broren min har bursdag måndag og er ferdig med bachelorgraden sin og eg er jo ferdig med masteren. Med andre ord: ein del ting å feire. Difor var me alle fem ute på restaurant i går, nærmare bestemt på den brasilianske Fogo i Sandnes. Her tinga me alle buffé der me gjekk og henta det tilbehøret me ville ha medan kjøttet blei servert nygrilla ved bordet. Klossen på bilete to viser om ein vil ha meir eller om det er nok (grøn eller raud). Blei visst eit bilete av oss også :)


Middagen var veldig, veldig god, men eg prøvde no å spare plass til dessert også. Dei som jobba i restauranten fekk nyss i at mannen min hadde hatt bursdag, og då desserten kom, var det med bursdagssong på høgtalaren og eit lite lys, det lilla som ligg på bordet. I og for seg så var det jo vel så mykje til broremann som jo snart har bursdag ;) Karamellpudding og ein kaffi latte for min del, og som middagen var det kjempegodt. Alt i alt ein toppers kveld med god mat og godt selskap!

Legg igjen ein fin tanke