27. juni 2016

Breiavatnet v6

Juni er snart over, og på fredag er juli i gong. Nok ein gong deler eg nokre bilete frå byens lille, vakre Breiavatnet. Om ein ser på bileta frå mai og samaliknar dei med bileta frå denne månaden, ser ein at det er lite forandring ved Breiavatnet. Eller, dei eg tok i mai er tatt på gråare dagar enn no i juni, men blada er like grøne og fontenen like fin. Folk som sit på benkane, sola som skin, fuglane som flaksar omkring og svanene som ligg så stille i vatnet. Idyllisk. Var ei litt anna stemning i dag tidleg då eg plutseleg måtte fare på jobb for å opne kl. ti sjølv om eg ikkje skulle vere der før tolv. Den som skulle ha vore der, var blitt sjuk. Fekk i meg frukost, på med regntøy og var framme akkurat klokka ti. Så jo, det gjekk. Og sånn elles: Gratulerer så mykje med dagen til broremann! :)

Legg igjen ein fin tanke