6. juni 2016

Artig start på veka!

Håper alle har hatt ein bra start på veka! På veg heim frå jobb i dag, måtte eg berre stoppe og ta eit lite bilete. For sjå på dette skiltet! Ha, ha! Det var rett før eg lo høgt for meg sjølv der eg stod ;) Makan til skilt og humor på høgt nivå. Ein veldig bra start på veka for min del i alle fall. Fin dag på jobb med mange ungar som er ivrige etter å vere med i lesekampanjen sommerles. Alltid kjekt å kunne tilrå gode, kjekke bøker til både små og store. Og tenk: Om ei veke er det sommarferie! :D

4 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Haha, godt å se at folk har humor :p Gleder meg sånn til ferie! Wohoo!

Silje sa...

Som nemnt så klarte eg ikkje å la vere å sykle forbi dette skiltet, er så vittig med slike små detaljar! Jepp, ferie skal bli så godt! :D

Ragnhild sa...

Hoho, spenstig!

Silje sa...

Så einig, Ragnhild! :) Diggar slike artige gleder i kvardagen!

Legg igjen ein fin tanke