6. mai 2016

Stilig prosjektbag

Her om dagen, det vil seie på måndag, dukka denne fine, lille bagen opp i posten. Ei av mine beste veninner driv denne podcasten og ho er utruleg god på handarbeidsprosjekt som sying og strikking. I ein av episodane tidleg i år viste ho fram nokre fine stoffbitar, og då eg såg dei små, blå blomane, sa eg at eg gjerne kunne tenkje meg ein prosjektbag til framtidige strikke- og hekleprosjekt.


Som sagt, så gjort. Det eg ikkje visste, var at ho hadde tenkt å gi ein slik bag til meg i julegåve, og då ho fann denne stoffbiten med notar på, berre "måtte" ho lage ein med akkurat dette mønsteret på til meg. Så fekk det heller bli nokre små og fine blå blomar oppi bagen ;) Det blei kanskje meir som ei bursdagsgåve enn julegåve om ein tenkjer på årstida, men eg er kjempenøgd med den likevel! Må berre finne eit prosjekt eller to å halde på med, slik at eg får tatt den ordentleg i bruk :)

4 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Koselig med venner som lager gaver selv! Og den var jo veldig fin! Likte mønstrene godt ^^ God helg, Silje!

Silje sa...

Ja, eg er veldig takknemleg for det, og mønstera er som sagt superkule og fine! :D

Sandra sa...

Superfin ju! Älskar tyget på insidan :)

Silje sa...

Jepp! De små, søte blomstene er rett og slett ordentlig vakre (og siden jeg spiller i et orkester, passer notemønsteret på utsiden ypperlig) :)

Legg igjen ein fin tanke