27. mai 2016

Breiavatnet v5

Det er noko eige ved å følgje ein spesfikk plass gjennom vinter, vår, sommar og haust. Gjennom fire årstider, gjennom tolv månadar. I går gjekk me tur rundt Vannassen og då såg me ei svane med to små svaneungar. Er ikkje komme nokre svaneungar ved Breiavatnet enno, men trea har fått grøne blad, blomane har fått vakre fargar og det er generelt mykje liv rundt Breiavatnet og i byen. Bileta er tatt på veg heim frå jobb på onsdag kveld. Med det knallfine vêret som var i går og i dag, var det kanskje då eg burde tatt bilete for å få med meir av folkelivet, men det gir likevel eit inntrykk.


Tåke. Sjølv om det ikkje er like fint som sol og blå himmel, er det likevel noko magisk over det heile. Desse to bileta tok eg då eg var på veg til jobb i dag morges. Sol og blå himmel blei det etter kvart, men det var dette synet som møtte meg då eg hadde komme meg ned til sentrum kvart over åtte. Dagane fyk, men eg skal prøve å nyte helga før oppgåva for munnleg eksamen kjem på måndag.

Legg igjen ein fin tanke