17. jan. 2016

Puslespel og fint vintervêr

Den andre veka i 2016 er over om berre nokre timar, og den har gått nesten litt for fort. Me har begge arbeidt ein del med jobb og skule og spelt med orkesteret, eg har hatt jobbhelg og han spelte ein liten cup med bedriftsfotballaget i går. Vêret har vist seg frå ei veldig god side, og etter jobb og skule på torsdag, gjekk me heim i den friske vinterlufta. Så fantastisk herleg! Til veka har eg sett av mykje tid til skriving, noko som eg er spent på om eg klarer å få til i realiteten og ikkje berre i tankane. Men må ein, så må ein ;) Ingen sundag er komplett utan sundagslista, så her kjem den:

✦ endeleg førehandstinge den nye CD-en til Laurence Fox
✦ ta bussen i lag til skulen og seinare gå heim, hand i hand, i frisk vinterluft
✦ slappe av med kaffi og "gjenbrukspuslespel" om kvelden
dette er verkeleg meg om morgonen
✦ høyre hanen ved skulen gale torsdagsmorgon
denne saka om å bytte ut litt av teorien i skulen med fysisk aktivitet
✦ sitje på bussen på veg til jobb og sjå eit eldre par gå ute i vintervêret hand i hand
✦ to bøker eg ønsker meg til bursdagen: denne og denne
✦ få eit jobbtilbod på ei vikariatstilling etter at eg var på intervju førre veke
✦ Sandra si "pojkvänslista" – så mykje fint i ei og same liste!
✦ nyte vêret på veg til jobb i dag tidleg: sol og blå himmel, snø på vatnet og stilla rundt meg :)
✦ gode reisetips og like gode ryddetips
✦ ta i bruk kamerastativet
✦ at eg, etter mange år utan, no er på Instagram (siljehusmor), og at finaste Ida nemnte dette i hennar blogginnlegg tidlegare i dag
✦ setje av litt tid til Monthly Makers sitt tema denne månaden, nemleg avtrykk

Legg igjen ein fin tanke