20. des. 2015

Kjekke podcastar og snart jul

Om berre fire dagar er julaftan her. Desember har gått så himla fort, for ikkje å seie heile dette året. Rart med det – ein føler åra berre går fortare og fortare. Helga har vore fin med både jobb, julekakebaking, julefilm og syngje (jule)songar for full hals. I morgon blir det litt meir jobbing med masteroppgåva før det blir middagsbesøk av eit venepar utpå kvelden. På tysdag blir det julebrunsj med den beste jentegjengen, og på onsdag er det jo lille julaftan. Mykje bra denne veka:

✦ høyre at den kjempespennande boka Kjære søster blir nemnnt i denne bokpodcasten
✦ bake sjokoladestenger og serinakaker med broren min
✦ dette bør eg prøve å bli betre på å gjere, for eg kjenner meg veldig igjen
✦ kose oss med White Christmas frå 1954
✦ "Den stille julesorgen" – ein veldig bra kommentar
✦ den gode beisejobben som mannen min har gjort med senga vår
✦ nydelege bilete (og fine kattar) hos Rania
✦ lita feiring på årsdagen vår med god middag og den spennande filmen Gone Girl
✦ tredje podcast inne hos Synne, og litt ekstra koseleg når det er juletema:)
✦ få julekort i posten
✦ Line Jansrud som "Årets banebryter"
✦ dele ut gløgg og peparkaker i garderoben på jobben
✦ kjempekul videosnutt med Star Wars-temaet
✦ alle dei fine kommentarane som kjem inn her på bloggen
✦ for eit morosamt julekortbilete :)
✦ at eg skal spele saman med skulekorpset i kyrkja på julaftan
✦ gaule på "Cheerio" på kjøkkenet under julekakebakinga
✦ så utruleg søt koalaunge, denne tøffe katten og ikkje minst denne rørande videoen

Legg igjen ein fin tanke