30. des. 2015

Fin bok på tampen av året

Ute blæs det stikker og strå. Det knirkar og uler i heile blokka. Tok sykkelen fatt for å ta ein snartur til Kilden, men er veldig glad for at eg ikkje skulle noko lengre enn det. For det er på slike dagar at det er ekstra godt å kunne krype inn under eit teppe med ei god bok og ein kopp eller tre med kaffi. Held for tida på med tre forskjellige skjønnlitterære bøker – det er berre slik det blir av og til. I tillegg til å verkeleg kose meg med dei siste sidene i den siste Harry Potter-boka, er eg i gong med bok nr.5 om Joona Linna. Og så fann eg Matilda av Roald Dahl i bokhylla heime på Sola og fann ut at, jo, det er lenge sidan eg har lese den og det ville eg gjere noko med. Så no er eg i gong med den også :) Og når ein av mine favorittar frå barndomen, Den hemmelighetsfulle hagen, blir nemnt, set eg endå meir pris på boka. I morgon er det nyttårsaftan, og eg håper alle får ei fin og kjekk feiring!

Legg igjen ein fin tanke