27. nov. 2015

"Poldark"



Tidlegare i haust sende NRK den britiske dramaserien Poldark. Serien er basert på to bøker av forfattaren Winston Graham, og den er ei nyinnspeling av serien frå 1975. Kort fortalt er dette historien om Ross Poldark som kjem tilbake til England etter den amerikanske frigjeringskrigen. Ingen veit at han faktisk lever, og når han kjem tilbake, lever ikkje faren lenger, og kvinna Ross skulle gifte seg med, er trulova med ein annan. Ross må starte på nytt og i løpet av dei åtte episodane får me sjå korleis livet hans sakte, men sikkert går vidare, både på godt og vondt. Eg er jo over gjennomsnittet glad i filmmusikk, og det var vel det eg fall for fyrst då eg byrja å sjå serien. Intromusikken av Anne Dudley, som de kan sjå i videoen over, er så vakker! Og her er traileren om ein vil sjå meir. Etter kvart blei eg glad i mange av figurane, sint på andre. Landskapet er jo nydeleg, og kostyma likeså. Handlinga blir heile vegen driven framover, og i nokre av episodane måtte eg nesten ta pause fordi det blei litt for spennande! Men så lever eg meg veldig inn seriar, bøker og filmar, berre sånn at det er sagt ;) Sesong 2 er under produksjon (jippi!), og i mellomtida koser eg meg med intromelodien, denne vakre songen og denne. Anbefaler både serie og musikken!

Legg igjen ein fin tanke