27. sep. 2015

Kafébesøk og fleire loppemarknadar

Fredagskvelden jobba eg, og det same har eg i heile dag. I går derimot var me ute på farten, både på loppemarknader, ein tur innom biblioteket og me stakk også innom Fargegata (eller Øvre Holmegate som den eigentleg heiter). Rett og slett ein veldig fin laurdag! Sånn elles har det vore ei veke med skule og veiledning i tillegg til orkester og middagsbesøk. Ei ganske normal, men fin veke om ein ser bort frå ei lita forkjøling. Heldigvis er eg mykje betre, så eg skal ikkje klage :) Neste veke kjem til å gå fort, og snart er me på veg til sol og varme. Fyrst ei fin, lita sundagsliste:

✦ høyre Tønes-songen "Yatzy" på kafé i Fargegata
✦ fyrste del i dokumentarserien om Jonna
✦ vere ein tur innom Fargegata for å feire at den er 10 år
✦ at me om berre fem dagar reiser til Ski før me så reiser til Rhodos om akkurat ei veke
✦ "Kitten Wakes Up, And Makes My Day" – så herleg!
✦ tre loppmarknader på ein og same dag
✦ dette er meg når eg les bøker ;)
✦ mannen min fann noko fint til meg på Haustmarknaden på Tou Scene medan eg var på jobb
✦ å le høgt av denne Harry Potter-referansen
✦ alltid kjekt å lese ein artikkel om gjenbruk
✦ så mange kule bokbutikkar å besøke rundt om i verda
✦ komme heim til god og varm risgraut
✦ utruleg fint skjørt frå Zara
✦ det faktum at eg byrjar å skjønne kva retning masteroppgåva tar
✦ søte, små "brøl" frå ein løveunge og ein babyelefant, begge hos cuteoverload.com
✦ middagsbesøk av mamma og pappa

Legg igjen ein fin tanke