29. sep. 2015

Eit dikt i ei avis

Mannen min les vekeavisa Dag og Tid, og den kjem i postkassa vår kvar fredag. Eg kan ikkje påstå at eg les den særskilt aktivt. Likevel så eg gleder meg til den nokså vanskelege quizen som han les høgt ved frukostbordet i helgene sjølv om me ikkje kan halvparten av svara :) Og innimellom så er det også noko eg interesserer meg for eller synest er morosamt, slik som Arne Hjeltnes si spalte "Innsida". Byrja å lese diktet "Loppis" her om dagen, og eg enda med å lese det høgt. For det er jo akkurat slik det er, og Hjeltnes treff verkeleg spikaren på hovudet! Med roser på bordet, kaffikoppen i handa og avisa framføre oss, er dette sånn som gjer morgonen litt ekstra fin!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

tea sa...

Quizen er genial! Vi får ikke Dag og Tid selv, men hver gang vi er hos foreldrene til samboeren tar vi quizen. Helt enig i at spørsmålene kan være vanskelige! Men akk, så gøy. ;)

Silje sa...

Sjeldan me får til alle, til dømes så klarte me berre sju denne veka. Men det er som du seier så morosamt og gøy likevel :D

Legg igjen ein fin tanke