25. sep. 2015

Blomar, blad og greiner

Til månadens tema i Monthly Makers, som altså har vore natur, hadde eg lyst til å prøve ut fleire ting. Leita litt rundt på nettet og på Pinterest, og til slutt var det to prosjekt eg enda ut med. Det fyrste var å presse blomar og nokre blad for etterpå å lime dei på små sirklar laga av tørka leire. Ein kan til dømes lage uro av dei eller hengje dei på juletreet, slik Maureen har gjort. Eit enkelt og veldig dekorativt prosjekt. Fann blomar og blad ute i nærområdet og medan dei tørka, skar eg ut sirklar av lufttørkande leire eg. Då alt var blitt tørt, var det fram med decoupagelimen, og etter det tok det ikkje lang tid før det heile var ferdig. Kanskje eg berre skal lage ein heil haug?! ;)



Det andre prosjektet som eg ville gjere, hadde eg hatt liggjande lenge på Pinterest, nemleg ein enkel, hengjande bileteramme av drivved. Her blei det ikkje drivved, men heller fine, tørre greiner som eg fann på nokre av våre gåturar. Mannen min hjalp meg med å bore små  hòl i greinene før eg pussa dei litt med sandpapir. Det verste med heile prosjektet var å træ trådane gjennom hòla og få det heile til å vere sånn nokolunde beint. Hang det heile opp med ein augekrok på døra inn til gjesterommet. Dei fleste bileta hang jo på døra frå før, så hang dei berre opp på ny igjen med nokre små klesklyper :) Heilt til slutt hang eg opp tre av dei seks pynteblomane nedst på ramma. Eit utruleg kjekt prosjekt å lage, og eg synest at resultatet blei ei tøff, morosam og annleis bileteramme!

11 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Borgmästaren sa...

Så färgglatt och fint det blev med blommorna! Gillar också grenarna väldigt mycket. Så kul att få in "råa" bitar av naturen.

Silje sa...

Blomstene ble heldigvis like fargerike og fine som da jeg fant de ute i naturen :) Bilderamma med greinene ble et røft og herlig uttrykk på den ellers kjedelige, hvite døra!

Ruth sa...

Jättefint och kreativt! Vilka härliga starka färger kombinerat med mjuka naturfärger!

Cassandra sa...

Fint :)

Silje sa...

Ruth: Takk :) Er så enig i at fargekombinasjonene ble veldig fine og herlige!

Cassandra: Tusen takk! :)

Sandra sa...

Vilken härlig höstkänsla det blev! Superfint :)

Silje sa...

Høsten har så mange farger å gi, så det er veldig fint og kjekt å kunne ta med noe av dette inn i huset. Tusen takk, Sandra! :)

Mikaela sa...

Vad fint det blev att blomcirklarna fick hänga längst ner i fotohängaren eller vad man ska kalla den :) Kul grej med blommorna, inte tänkt på att man kan decoupagelimma pressade blommor, smart!

Silje sa...

Tusen takk, Mikaela! :) Decoupage kan man bruke til så mye rart ;) Og jeg er enig i at det passet fint å henge de blomstersirklene nederst i fotohengeren!

Jessica sa...

Guuu så fint!! Älskar att använda torkade blommor, vill ha det precis överallt.

Silje sa...

Har ikke gjort så mye med tørkede blomster før, men enig i at resultatet ble veldig fint! Og tusen takk for finfin kommentar, Jessica! :D

Legg igjen ein fin tanke