28. juli 2015

Siste dagen på Sunnmøre

Laurdag var den siste heile dagen på Sunnmøre for denne gong. Me gjorde ikkje så veldig mykje den dagen, men ein tur ned til Kyrkjetorget blei det jo :) Fann nokre fine gryter som eg hadde kjøpt på flekken viss me hadde hatt plass i kofferten. Og den fine turkise sofaen hadde me også tatt med oss heim hadde det ikkje vore for at me hadde hatt eit problem med å frakte den heilt til Stavanger og det faktum at me allereie har ein god sofa. Kanskje neste gong?! Men me fann noko anna fint som eg enno ikkje har tatt bilete av :) Elles blei det pakking av koffert og sekk, me fekk gjort nokre sider på fotoboka, og me laga god heimelaga pizza med tilbehør som laurdagsmiddag. Før me la oss, måtte eg berre ta med meg kameraet ut og fange nokre bilete av den nydelege solnedgangen over fjella. Ei vakker avslutning på ei fin veke i barndomsheimen til mannen min :)

Legg igjen ein fin tanke