17. mai 2015

Sundagsliste på sjølvaste 17.mai :)

Gratulerer med dagen, alle saman! Kanskje litt på tampen, men betre seint enn aldri ;) I år var det fyrste gong på tolv-tretten år der eg ikkje spelte med eit korps. Kvar 17.mai har eg stått opp før klokka åtte, tatt på meg uniform eller bunaden og spelt i lag med eit eller anna korps. Då me stod opp rundt halv ti (!) i dag, kjendest det verkeleg ikkje ut som nasjonaldagen. Etter ein god frukost, tok eg på meg bunaden, og då me gjekk bortover gata til dei me skulle feire dagen hos, såg me flagg som vaia i vinden. Plutseleg var det visst litt 17.mai likevel :) Sjølv om me verken gjekk i tog eller såg på, så var det veldig koseleg å feire dagen hos dette veneparet. Me var vel sånn ti stk. til saman. God mat, gode kaker, noko godt i glaset og herlege samtalar! Kom heim i seks-tida, og då kom mamma og pappa hit for litt kaffi og noko så enkelt som fruktsalat attåt. Mykje bryllaupssnakk, for no nærmar det seg verkeleg dagen. Berre to veker igjen. Det har ikkje sokke inn endå, men kanskje det gjer det når oppgåva er levert?! :) Må vel dele ei liste denne veka også:

✦ plukke markblomar til å ha med heim
✦ høyre korps i gata øve før nasjonaldagen
✦ fantastisk stilig gatekunst
 snart vere ferdig med eksamensperioden
✦ ta på Disneyplaster etter eit lite uhell på kjøkkenet
✦ ei retusj- og sminkefri utgåve i eit motemagasin og dette innlegget hos Elsa Lisa
✦ sjå små gåsungar trippe ved sidan av dei store gjæsene
✦ Ole Brumm-referanse i ein episode av Midsomer Murders
✦ høyre "God Only Knows" med Beach Boys og "Bright Eyes" med Art Garfunkel i Popquiz
✦ kjekke fakta for ein Harry Potter-nerd som meg
✦ sjå to (turtel)duer sitje tett inntil kvarandre i eit tre på veg heim frå jobb
✦ ei fin sak om eit par som blir sminka slik at dei kan sjå seg sjølv som femti, sytti og nitti år
✦ feire 17.mai med brunsj hos fine folk
✦ berre to veker igjen til me gifter oss!

Legg igjen ein fin tanke