1. apr. 2015

Krim høyrer påska til

Så klart må eg ha med meg nokre krimbøker når me fyk opp til fjellet om nokre timar. Lånte tre pocketbøker med "ekte påskekrim" på biblioteket i byen på måndag, og frå før så har eg lånt den nyaste boka til Camilla Läckberg, nemleg Løvetemmeren. Har ikkje byrja på den enno nettopp fordi eg ville spare den til påska :) I tillegg tar eg med meg den sjette boka i Harry Potter-serien, så får me sjå kor langt eg kjem. Blir nok litt skulearbeid og bryllaupsplanlegging også. God påske! :D

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Linnéa Elisabeth sa...

Härligt med bokladdning inför ledigheten! Vill du läsa en riktigt obehaglig kriminalare så borde du läsa Roslund- och Hellströms "Odjuret" Jag läste den för en himla massa år sedan men jag kan ej sluta tänka på den?!

Silje sa...

Så kjekt med tips til ei god krimbok! :) Skal huske å se etter den neste gang jeg er en tur på biblioteket!

Legg igjen ein fin tanke