22. mars 2015

Frilaurdag og jobbesundag

Så innmari fint med fri i går, ein laurdag "heilt på ordentleg". Og med vêret som viste seg frå si beste side, kunne det ikkje blitt betre. Me fekk gjort ein del husarbeid, han retta prøver medan eg pussa på leirfigurane (som snart er ferdige), me gjekk ein kjempefin og vårleg tur rundt Vannassen, og til slutt blei det god heimelaga pizza og filmen The Apartement frå 1960. I dag var eg mesteparten av dagen på jobb i Tastahallen, og i morgon er det nok ein skuledag. Ei veke igjen før det er påskeferie. Dette semesteret har til no gått veldig fort; snart er det sommar. Tida er ei rar greie, for i mine auge går den berre fortare og fortare ;) Her er uansett sundagslista for denne veka:

✦ sykle til skulen i fantastisk fint vårvêr
✦ herleg fugl som "syng" på temaet frå denne filmen (slik høyrest songen eigentleg ut; ganske likt, eller kva?), mange finingar frå Edgar's Mission, søte geitekillingar og denne spraglete katten
✦ rart, vemodig og trist, men samstundes fint, å sjå dei to aller siste episodane av Glee som no takkar for seg etter seks sesongar. Serien, som har vore min "guilty pleasure", har gitt meg fine og herlege minne som dette fine frieriet, denne versjonen av ein song frå Rent, denne songen og så mykje anna (kanskje må eg byrje å sjå episodane om igjen til sommaren?!)
danse vals i stova
✦ kjekk liste med fine bilete (sjå på den blå tallerkenen) og to fine innlegg hos Sandra, nemleg dette innlegget og dette
✦ å lese denne saka i Solabladet
✦ sykle heim frå The Sound of Music – in concert ein stjerneklar kveld
✦ ikkje at eg fargelegg så mykje, men det å kunne pusle med noko som ikkje er digitalt, er for meg balsam for sjela
✦ endeleg lese ut den femte boka i Harry Potter-serien, og med det komme i gong med den sjette (og denne lille saka her)
✦ "Hva sier klesstørrelsen om deg?" – om å ikkje la klestorleiken påvirke sjølvbiletet ditt (men eg veit at det ikkje er så enkelt...)
✦ rydde kjøkkenet, for det var nok på tide
eg blir inspirert til å lage ei slik fotobok, og også av dette innlegget hos Hej Regina!

Legg igjen ein fin tanke