19. mars 2015

Ein del punkt på planen

Pensumlesing, støvsuging, lesing i ei skjønnlitterær bok eg låner frå biblioteket og anna "småpjus", har stått på planen min i dag. Men det er heilt greitt å ha ein plan med ein del punkt på, for i dag har eg tid. Måndag og tysdag var eg på jobb på kvelden, i går var det The Sound of Music – in concert i konserthuset, noko som var veldig fint og så klart kjekt. I morgon er det jobb på kvelden, og heile sundagen går også med til å jobbe (både i morgon og på sundag er det i Tastahallen). Og eg har vore på skulen. Dimed er det kun i dag og laurdag at eg har "fri", og eg vil prøve å utnytte det fullt ut. Har også fått oppdatert "lenkjesiden" her på bloggen (det var altfor lenge sidan sist), så ta gjerne ein tur innom for å oppdage fine bloggar og andre interessante nettsider.

Legg igjen ein fin tanke