31. mars 2015

Anthropologie

Reiser opp til hytta i morgon, og eg kan ikkje få sagt kor mykje eg gleder meg. Det skal bli så godt å bytte litt miljø for nokre dagar. Ikkje at det er så langt unna, men det hjelper jo å berre komme seg litt vekk, slå av alt som heiter data og mobil, slappe av, spele brettspel, høyre "Påskelabyrinten", lese krim, ha høgtlesing av diverse quiz og til slutt feire bursdagen min. For på sundag blir eg tjuefem (!) år. Eg skjønner verkeleg ikkje kor åra blir av ;) Hadde eg kunne velje noko til bursdagen frå øvste hylle, hadde eg nok gått "bananas" i butikken Anthropologie. Butikken finst så klart ikkje i Noreg, men eg fann den då me var i New York i fjor. Gjekk rundt og berre kikka (trur me var der to gongar i løpet av opphaldet vårt), fann noko og drøymde om ein heil del, til dømes dei fine steinglasbrikkene, den gule kjolen og den kule kokeboka ;) Og sjekk ut dei kule hekla dyra som var på utstilling! Får jo lyst til å reise tilbake til NY med ein gong, eller kanskje til London, for butikken finst også der, og då kan eg jo besøke Harry Potter Studio Tour i same slengen :D Men enn så lenge så får eg greie meg med ein påsketur til hytta saman med familien og min betre halvdel!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Ja, dette var nok en butikk du kunne like. Begynner å kjenne deg nå :-)
Apropos bursdagen, så kommer det nok ikke noen pakke fra oss før etter påske. Vi har jo huset fullt av småtroll, og det blir ikke tid til å gjøre klar noen pakke , og få den avgårde til posten. Og på toppen av alt så har jo husspøkelset vårt tatt boken jeg tenkte at du skulle få!! Det er ikke første gang at dette skjer, så jeg vurderer å sette opp kamera i huset for å se hva som foregår :-)
Ha en fin påske på hytta. Så snakkes vi vel snart :-)

Silje sa...

Men det er vel tanken som tel, er det ikkje?! ;) Vil ønskje dykk også ei god og fin påske! :D

Legg igjen ein fin tanke