22. feb. 2015

Påskeliljer og jobbsundag

Dagen i dag har vore lang med jobb frå halv tolv til seks, og så siste rest på oppgåveskrivinga. Mykje av dagen i går gjekk igså med til å skrive, så denne helga har gått så altfor fort. Dei to neste vekene kjem til å gå like fort, for dagane er fylt med skule, orkester, jobb, brudevalskurs og konsert med orkesteret. Men det er jo slik det ofte er, at det i periodar er veldig mykje som skjer :) Lista er ikkje fullt så lang som førre sundag, men eit par punkt blei det jo denne gongen også:

✦ bruke gåvekortet eg fekk frå Hånes og Tveit skolekorps då eg slutta i fjor på The Sound of Music – in concert i midten av mars :D
✦ Jonna som skriv så himla fine og bra innlegg: "Borde du inte göra något annat?" og "Vad älskar du idag?"
✦ ha ekstra god tid til oppgåva, til å slappe av, gå turar i nærområdet
✦ le av denne "traileren" (særskilt mot slutten) og av desse ungane
✦ enno meir Harry Potter-relatert humor
✦ sjå gule, fine påskeliljer, og endå fleire snøklokkar, på tur til Vannassen
✦ "31 tegn på at du er fra Stavanger-området" og denne herlege saka her om "14 ting dagens skolebarn aldri kommer til å oppleve"
✦ at eg kjenner med igjen i dette viktige innlegget om forhold, skrive av Sandra
✦ denne lille saka om at Disney-filmar heng saman, "Songs in a picture" og denne om "troll"
✦ "Min garderobe" hos Ine – eg blir inspirert til å rydde mitt eiga kledeskap og verkeleg investere i nokre få, men gode basisplagg
✦ svaner og ender, fin reinmose og trolske trær, då me var på tur på fredag

Legg igjen ein fin tanke