19. feb. 2015

Nokre små bryllaupsdetaljar

Bryllaupet nærmar seg med stormskritt, og fleire og fleire detaljar er på plass. Ein god del må på plass. Men sånn er det jo, det er alltid noko som skal gjerast ;) Eg er den av oss som synest at smådetaljane er det kjekkaste, og no, sånn ved sidan av skuleoppgåva, tittar eg på hårfrisyrar: slør, ikkje-slør, med hårbøyle, rett ned. Har ikkje heilt bestemt meg enno, men det hjelper å få idéane, for håret, dekorasjonar, blomar og alt det andre, inn i ein og same perm. Kaketoppen er i hus (kan ikkje vise heile enno), og no småputlar eg med smykket. For halvanna år sidan fann eg desse øyredobbaneetsy, og sjølv om ikkje bryllaupsdatoen var bestemt, visste eg at desse måtte eg ha til bryllaupet. Det meiner eg enno. Etter mykje leiting fann eg endeleg dei same glasperlene og perlekapper til å ha dei oppi, så no blir det eit smykke også. Sidan fargen er kongeblå, passar det jo perfekt :) Om halvanna veke blir det brudevalskurs, og eg veit det kjem til å gå slag i slag med både jobb, skule, orkesteret og bryllaupsførebuinga. Plutseleg er me komme til slutten av mai 

Legg igjen ein fin tanke