12. des. 2014

Gode sommarminne

Å kunne sjå tilbake på sommaren som var, med gode vener, varmt og flott vêr, sommarjobb, tur til utlandet og Vinjerock, er veldig fint no i desember. No når det er grått og kaldt og eksamenstida er på det mest intense. Dagens luke hos Emily er "en bild från i somras som väckar din sommarlängtan". Også i dag blei det to bilete og ikkje berre eitt. Begge to er tatt med mobilen, for det er ikkje alltid eg gidd å ta med kameraet når eg berre skal ut ein liten tur. Isen er frå Gladmatfestivalen, og bæra er frå ein dag ei av mine beste veninner og eg var ved Stokkavatnet og berre naut sommaren. Hugsar enno kor varmt det var den dagen, og at eg tidlegare på dagen var på jobb og berre lengta etter å hive meg uti vatnet. Gode, kjekke sommarminne å tenkje tilbake på!

Legg igjen ein fin tanke