21. des. 2014

Fjerde sundag i advent

Min betre halvdel er sendt til Sunnmøre. Han skal feire jul der; eg her. Det er fjerde sundag i advent i dag, og no kjenner eg at stemninga er her. Julestemninga. Herleg å ha ferie sjølv om eg var ein liten tur på jobb i går. Gleder meg til i morgon, for då blir det jentekveld med nokre av mine fine veninner. Før ferien tar til for fullt, har eg også denne sundagen ei lita liste med gledespunkt:

✦ vere ferdig med begge eksamenane og endeleg kunne tenkje på noko anna enn oppgåveskriving og munnleg prosjektoppgåve
✦ finfin desemberliste hos Et dryss kanel
✦ sjå ein episode av Midsomer Murders (Mord & Mysterier på norsk), og plutseleg oppdage at han som no speler hovudrolla var med i ein episode ti år før han tok over hovudrolla, og då i ei heilt anna rolle
✦ bake sjokoladestenger med broren min (og litt kjærasten min)
✦ fint å lese sånt som dette og dette
✦ vere ute på restaurant og kino
✦ få fullstendig latterkrampe av å spele "Fantasi"
✦ så utruleg herlege geiter og den nusselegaste katten
✦ setje meg ned med ei bok som ikkje er pensumlitteratur
✦ ein morosam selfie, og gjett om eg gleder meg til julespesialen (me snakkar Downton Abbey om nokon lurer)
✦ berre tre dagar igjen til sjølvaste julaftan
✦ tenk å oppleve dette på Flytoget ein gong
✦ alternativt juletre, fin dekorasjon til julegåver og mindre julestress
✦ at han og eg skal til Oslo i januar for å besøke nevø, nieser og foreldra og i same slengen sjå Billy Elliot på Folketeateret!

Legg igjen ein fin tanke