30. nov. 2014

Om eit halvt år...

...minus to dagar er bunaden min seksti år. Om eit halvt år minus ein dag har mamma og pappa vore gift i trettitre år. Om eit halvt år er det vår tur. Vår tur til å seie "ja" foran dei som betyr mest for oss. Berre eit halvt år til den store dagen. Sjølve planlegginga har stått litt stille no i eksamenstida, men det er då eg ser fram til juleferien kor me har tid til å setje oss ned, snakke om det, lage bordkort og invitasjonar og så klart lage litt pynt. Om eit halvt år vil me ha ein heil dag saman med så himla fine folk rundt oss. Tida kjem til å gå så utruleg fort, og plutseleg er dagen her. Men akkurat i dag er det eit halvt år til. Du er min, du, og eg vil berre dele dette innlegget for å fortelje kor mykje du, og det livet me har saman, betyr for meg. Om berre eit halvt år 

Legg igjen ein fin tanke