23. sep. 2014

Pensumlesing, kaffi og "musikk tel arbe'"

For ei forelesning eg var på i går! Engasjerande og interessant, seriøs og morosam, alt på same tid. Dei tre timane berre fauk av garde, og det trass i at forelesningen byrja klokka ni. Håper eg får oppleve fleire slike, for det gjer noko med konsentrasjonen når ein som student tar del i timen, at læraren er god til å lære frå seg og til å engasjere samstundes med å ha varierte samtalar som både er seriøse og artige. Kjekt å komme heim etter ein slik dag på skulen :) Etter å ha ete litt middag i går, tok kjærasten min og eg bussen bort til Saxemarka, og der fekk me tatt andre strøket med kontrastfargen. Trur det blir kjempefint og eg gleder meg som ein liten unge til me snart flyttar inn. Biletet viser kva eg har gjort i dag: lese i kompendiet i MLE-305 (innføring i lesevitskap), kaffi i ein av Aukrustkoppane me har her i huset, frukostblanding og musikk til arbeidet frå dataen. Seinare i kveld blir det orkesterøving i Sandnes, og så er det plutseleg "lille-laurdag" i morgon.

Legg igjen ein fin tanke