8. sep. 2014

70-årslag

Måndag er plutseleg her. Helga fauk av garde, så det at ei ny veke no er i gong, veit eg ikkje om eg er heilt klar til. Men slik er det no berre ;) Hadde i alle fall ei kjempefin helg der eg traff mange nye folk og også nokre eg hadde truffe frå før (men for ganske så lenge sidan). Det heile gjekk føre seg på IMI Stølen i Oppdal, ein veldig fin stad med greie lokale til ei slik tilstelling. Og vêret var nydeleg, ja, det var så varmt at eg kan fint gå i kjole utan å ha jakke over og strømpebukse på beina. Landa på Vigra (Ålesund) på fredag, fekk shoppa litt og lese pensum på Moa før eg tok bussen inn til svigers på Sjøholt. Veldig koseleg å sjå dei igjen. Ein god del prat og etter kvart fekk eg prøve så innmari mange plagg. "Svigermor" hadde rydda i klesskapet, og eg kunne velje og vrake mellom stilige plagg, nokre av dei frå 70-talet. Så på veg heim vog kofferten ganske mykje meir enn på veg opp ;) Får vise bilete av kleda litt etter litt. Kjærasten kom seint på kvelden, nærmare midnatt, men likevel klarte me å komme oss på vegen i retning Oppdal klokka ti om morgonen laurdag. Turen gjekk greitt, og heile laurdagen var rett og slett veldig fin. Ei veldig kjekk feiring og så må eg seie det var kjekt å kunne bruke ein av kjolane som eg kjøpte i ein bruktbutikk i New York. I går stod me opp, åt frukost og sat så på med to av kjærasten min sine søskenbarn til Trondheim. Me skulle nemleg fly frå Værnes og ikkje frå Vigra. Var med jubilanten heim der me prata og åt god middag før me til slutt kom oss til flyplassen og tok flyet heim til Sola. Som sagt så var det plutseleg skule og forelesning i dag, men det var eigentleg heilt greitt. Har elles fått unnagjort nokre ærend i byen og fått skrudd saman gjestesenga og nokre DVD-hyller i leilegheita.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Takk for kort visitt! Har jo hørt om klesvisningen søndag kveld, så nå venter jeg spent på bilder her på bloggen :-)

Silje sa...

Kjekt å komme på besøk. Og bilete kjem etter kvart ;)

Legg igjen ein fin tanke