6. aug. 2014

Skikk og bruk og skravlekveld

For ein superduper kveld eg har hatt heime hos forlovaren min! Rett etter jobb var eg ein liten tur nedom sentrum før kjærasten min og eg drog for å sjå på to leilegheiter. Spennande! Etter det, sånn i tre-tida, møtte eg opp hos veninna mi, og saman hadde me ein kveld med mykje prating (og då meiner eg mykje, og ein god del handla om bryllaup og gutar), god mat og litt is til dessert, klapping av katt, musikk, bilete og mykje mimring. Me las også litt i ei bok om skikk og bruk, litt for moro skuld med tanke på bryllaupet, og i den stod det mykje artig. "Forlovelser hører framfor alt ungdommen til". Hi, hi! Er så fint å ha slike jentekveldar innimellom, berre synd me ser kvarandre så altfor sjeldan no som me bur i kvar vår by. Men det er i alle fall veldig fint å ha nokre vener ein kan sjå ein gong eller to i året utan at det gjer noko, vener som er der, vener ein har heile livet 

Legg igjen ein fin tanke