3. aug. 2014

Høljeregn, pizza og gode vener

Veka har gått utruleg fort, og plutseleg er august her. Ikkje lenge igjen til skulen byrjar no. Sjølv om eg har vore på jobb dei siste fem dagane, har eg hatt tid til å møte fine vener, både ute på byen etter jobb, på kafé før jobb og ute på Mosterøy. Travelt, men så innmari kjekt og hyggeleg! Har no tre dagar igjen på jobb før det blir nokre fridagar og til slutt skulen. Mi lille sundagsliste ser de under:

✦ jentekveld (i alle fall så godt som) i eit fint naust ute på Mosterøy med grillmat, mykje prat og latter, bading, kake og kaffi og fantastiske folk
✦ for nokre heilt fantastiske bilete
✦ sjå piggsvin på veg til jobb
✦ tenk å skulle forklare dette til neste generasjon (ganske så vittig)
✦ ha ein kjærast som lagar mat til meg og hentar meg i ein travel sommerjobbkvardag; du er den finaste eg veit 
✦ sitje ute under taket på jobb i herleg sommertemperatur medan det hølja ned rundt oss
✦ mykje gøy ein kan finne på når ein ser ein statue
✦ å le av denne lille teikneserieruta som kjærasten sende meg
✦ "Må dere spille så høyt?"
✦ ete god, heimelaga pizza saman med kjærasten og broren min etter jobb i dag
treffe ei av mine beste studieveninner på kafé her i byen sånn rett før jobb
kjempesøt video der ein katt er i fokus, saman med snøen

Legg igjen ein fin tanke