28. aug. 2014

Bøker til studiet

Pensumbøkene, i alle fall ein del av dei, er komme i posten. Dei fine notisbøkene frå Søstrene Grene er tatt i bruk. Skulen har altså byrja for fullt. I og med at eg ikkje hadde skule tysdag eller onsdag, brukte eg desse dagane på å fikse litt her i heimen, blant anna fiksa ferdig trekka til krakkane som skal vere med i leilegheita og rydda eit av romma her i huset (og det trongst...). Kjekt å vere på forelesning i dag i det inføringsemnet, og då særskilt kjekt å snakke meir med dei folka eg skal studere saman med. Eg er den einaste som tar studiet på heiltid, så eg ser berre desse personane kvar torsdag i og med at dei ikkje tar talespråkemnet. Men sidan me er så få, er det jo uansett greitt å prøve å bli kjent med dei folka som er der :) I morgon er det fredag og med det plutseleg helg igjen. For vår del blir det nok ein god del flytting som står på planen. Og litt pensumlesing.

Legg igjen ein fin tanke