19. juni 2014

Tur til universitetet

Sov ordentleg lenge i dag – eg trur rett og slett at me begge to trong det etter lite søvn på reisen heim, litt jetlag og det faktum at me var tidleg oppe i går fordi kjærasten hadde ein avtale klokka ti. På sjølvaste bursdagen hans var han på eit møte på UiS der han skreiv under ein jobbkontrakt. Frå hausten av skal han nemleg jobbe som lærar ved universitetet (gjett kven som berre er littegranne stolt?!). Eg var med han, for eg ville nemleg sjå meg litt rundt på området i og med at eg skal vere student der frå hausten av. Ny stad og nytt miljø; eg grugleder meg. Etter å ha tatt runden på området, sat eg meg inn på biblioteket, såg meg litt rundt der også og las litt i ei bok. Kom over De Elendige (på fransk: Les Misérables) av Victor Hugo. Denne utgåva er frå 1930 og det freista å låne den med meg der og då ;) Etterpå var me ein tur på Fretex og Kvadrat før me drog heim. Han fekk nokre gåver som eg trur han likte og det blei heimelaga pizza til middag. I løpet av sommaren kjem eg nok til å dele fleire bilete frå turen vår, men eg har så utruleg mange bilete å gå gjennom, så det er ikkje gjort på ei blunk. I tillegg er det andre ting som er viktigare akkurat no.

Legg igjen ein fin tanke