19. mai 2014

Små gleder i det siste

På laurdag flyttar me. Om fem dagar er me på vegen med flyttebil i retning Stavanger. Bilete er tatt ned frå veggane, ein del av serviset vårt og andre kjøkkenreiskapar er pakka ned i esker, flyttebil er tinga. Det byrjar å bli klart, og det byrjar å gå opp for meg at me faktisk skal flytte. Flytte frå denne byen, frå alle dei fine folka me har blitt kjent med. Eg innrømmer at eg grugleder meg til å flytte; gleder meg fordi eg kom inn på det studiet eg ville, at me forhåpentleg kan flytta inn i vår eiga leilegheit, men gruer meg fordi me må starte på nytt. Eit nytt miljø, nye mennesker. Men det skal jo bli kjekt også, og heldigvis er det jo byane berre ein togtur unna kvarandre :) Før eg forset med nedpakkinga, deler eg denne fine lista med dykk, den aller siste som eg skriv her i Kr.sand by:

✦ få studieplass på mastergraden i Stavanger
✦ endeleg klippe håret kort
✦ kjempeartig og søt video med ein liten andunge i hovudrolla
✦ fin og koseleg avslutning med det beste brassbandet
✦ herleg og velskrive kommentar om at "lærere er ingen sutrekopper"
✦ "Can't imagine what he's dreaming"
✦ berre åtte dagar igjen til me reiser til Reykjavik; tida har gått så utruleg fort
✦ her var det mange artige biletet (og nei, eg har ikkje sett gjennom alle hundre)
✦ sjå fine tulipanar i sterke, klare fargar rett ved ein busshaldeplass
✦ svømme og slappe av på Aquarama saman med han der fine
✦ kjempekjekt å lese ei historie om ein brudekjole som dette
✦ gå i bunaden min
✦ grilling saman med fine folk på syttande mai sjølv om eg var aldri så trøytt etter å ha gått ein god del skritt
✦ kulaste nettsida med så mange fiffige filmbileteidéar
✦ at me skal på Broadway

Legg igjen ein fin tanke