12. mai 2014

Beste brassbandet!

Tusen takk til alle de som var med på å gjere laurdag til ein uforgløymeleg dag! Takk for tre flotte år saman med de alle i Agder Brass! Eg er nok enno ein janitsjarperson, men for nokre flotte folk som er i det korpset sjølv om dei er "brassare" (med andre ord: brassfolk). På laurdag hadde me sommarkonsert på torget nede i sentrum og etterpå blei det grillfest her hos oss. I løpet av dagen trur eg me faktisk var atten stk. Veldig kjekt med så bra oppmøte! Og med fine blomar, gåvekort og heimelaga avskjedsgåve, så kunne eg jo ikkje anna enn å bli rørt. Kanskje blir me her til hausten også, det veit me ikkje enno. Uansett så har me sagt at me er gjerne med når Siddis Brass går av stabelen til hausten, så heilt ferdige med korpset er me ikkje ;) Tok ingen bilete på laurdag, for me hadde det så kjekt og koseleg med grillmat, artige samtalar, musikk og berre heilt fantastiske folk! Men bilete av det me fekk frå korpset, det har eg ordna. Artig, og ganske så kreativt, med slike heimelaga gåver, og eg vil berre få seie at eg set veldig pris på det! Eg har fått med meg mange erfaringar som korpsleiar, eg har blitt kjent med mange fine menneske og eg har hatt det så utruleg kjekt, gledt meg til kvar måndag. Tusen takk for no alle saman, så sjåast me uansett igjen!

Legg igjen ein fin tanke