13. apr. 2014

Topp 5 – bryllaupsidéar

Sjølv om det enno er over eitt år til bryllaupet, er det jo kjekt å planleggje litt, finne inspirasjon og idéar. Med ein grå dag som det er her i dag, er det kjekt å kunne ha noko fint å sjå på, halde på med, slik at eg kan drøyme med litt vekk. Mine topp fem blir i dag bryllaupsidéar, og det er fyrst og fremst idéar som eg har i utklippsboka mi (dei aller fleste idéane har eg funne på Pinterest). Det er alt frå fotoidéar, idéar til pynt, invitasjonar og andre DIY-prosjekt. I mine auge er det eit eller anna med å kunne setje vårt preg på bryllaupet, lage nokre ting sjølv :) Under kjem dei i alle fall:

hyssing rundt flasker og blikkboksar - veldig fin borddekorasjon og eit heilt genialt alternativ til dyre vaser

organisere alle bryllaupskorta - etter bryllaupet kjem ein til å ha ein haug med bryllaupskort. I staden for å kaste dei eller berre leggje dei bort ei eske, kan ein lage eit lite "kaffibordhefte" ved å lage to hull i korta og hekte dei saman med til dømes ein karabinkrok

"time stood still" - bilete av brudeparet i midten, heilt stille, medan gjestane spring rundt dei. Med rett lukkartid, vil brudeparet vere fokusert medan dei som spring rundt vil vere ufokusert, ein kan sjå at dei var i rørsle då biletet blei tatt

artige fakta - eit ark som kan stå på bordet med artige fakta om brudeparet, ein supergod idé for dei som ikkje kjenner brudeparet (anten bruda eller brudgomen) fullt så godt

små bilete i små rammer som kan hengje i brudebuketten - ein veldig fin måte å kunne minne dei som ikkje kan vere til stades.

Legg igjen ein fin tanke