14. mars 2014

Jegersberg

På onsdag åt me middag på skulen – veldig greitt å gjere det lettvint ein gong i blant – og etterpå tok me på oss gode sko, eg hadde på meg den nye jakken eg fekk då eg var på byttekveld, og så gjekk me ein tur rundt Jegersberg, eit fint turområde som ligg rett ved skulen. Det var der eg såg hakkespett, hestehov og vatn som sildra, det var der me gjekk hand i hand og berre naut vårlufta og -dufta. Nokre av plassane var det heilt stille, berre oss og vinden i dei tørre lauva. Å nyte den stilla ein får når ein er ute og går i skog og mark, det er nesten noko magisk ved det. Å kjenne sola i andletet, berre gå rundt på ein sti utan noko mål eller meining, berre vere ute og kjenne at vinteren er over og at våren er her, for meg er det ei kjensle som er ordentleg god og skikkeleg fin.

Legg igjen ein fin tanke