9. feb. 2014

Topp 5 – kvardagsgleder

Vanskeleg å lande etter andreplassen i går... Med dommarkommentarar som "dagens høydepunkt", "bader i god og rund brassklang" og "sends a shiver down the spine" er det vanskeleg å ikkje smile. Eg trur det hadde vore moro å vere ei fluge på veggen inne på hotellrommet i går, både under preimeutdelinga og då dommarkommentarane blei lese opp. Me må ha virka heilt ville og rare alle saman ;) Dagens topp fem blir difor gjort ganske enkel i dag, nemleg det som gleder meg akkurat no, sånn sett generelt kvar dag. Både små og store gleder. Kvardagsgleder:

å vere sambuar med han der fine som eg snart skal gifte meg med

korpsøvingane kvar måndag

ein god frukost med radio og kaffi omtrent kvar einaste morgon

vite at eg har gode vener, både her i byen, heime på Sola og spreidd rundt om landet, og verdas beste familie

kjenne på at det blir lysare og lysare ute, varmare i vêret og at me om berre nokre månadar sit på flyet til Island og USA

Legg igjen ein fin tanke