16. feb. 2014

Topp 5 – draumekjolar

Det å kunne drøyme seg bort med å sjå på kjolar, fine kjolar i alle slags fargar og fasongar, med eller utan ermer, knelange eller fotside, det er fint, det. På Pinterest (og eigentleg sånn generelt på den store verdsveven) finn eg mange fine kjolar som eg fint kunne ha hatt i klesskapet mitt. Eg har laga meg ei eiga tavle (kategori) med "pretty clothes", og kjolane eg har valt ut til dagens liste, har eg plukka frå denne tavla. Det blir ikkje brudekjolar på dagens liste, dei får heller komme i ei eiga liste ein seinare gong. Så medan eg sit her med kaffikoppen og høyrer på musikk, deler eg mine fem draumekjolar, kjolar som antakeleg er såpass dyre at eg får nøye meg med å sjå dei på bilete:

1) nattblå gjennomsiktig kjole med lange ermer - detaljane på denne kjolen frå Elie Saab er berre heilt fantastiske

2) dus lyseblå kjole med luftige rysjer - eg er jo ein veldig fargeglad person, og då snakkar me ofte om sterke fargar, men denne duse fargen, nesten gråaktig, på denne kjolen frå Hamda Al Fahim er noko av det finaste eg har sett

3) mørk, knallgrøn kjole med små blomar på - grøn er ein farge eg er blitt meir og meir glad i, og denne kjolen frå Tony Ward er berre nydeleg

4) fotsid kjole i mørk sjøblågrøn farge - endå ein heilt nydeleg kjole frå Elie Saab. Den er i chiffon, med ei lite belte i midja og vakre perler øvst på skuldrene

5) raud blondekjole - til slutt ein kjole i ein knallraud farge frå merket Coast. Herleg farge, nydeleg snitt. Perfekt!

Legg igjen ein fin tanke