4. feb. 2014

Siste seminarhelg før NM

Heile helga, får fredag til sundag, og også i går (vanleg øving utpå kvelden), gjekk med til å øve saman med resten av brassbandet. Det er berre nokre dagar igjen til NM Brass i Bergen går av stabelen, og eg grugleder meg – noko eg altid gjer før slike konkurransar. Men helga var i alle fall veldig kjekk sjølv om me alle blei litt slitne etter mange timar med øving :) Hadde ein minikonsert, ein slags generalprøve, på sundag saman med Indre Torungen Brass Ensemble. Dei skal vere med i konkurransen for fyrste gong, så det blir spennande (og så klart heiar med på dei). Kjekt å spele konsert saman med eit anna voksenkorps, og så trur eg me alle treng slike småkonsertar for å kjenne litt på eventuelle nervar. Det blei tatt nokre bilete frå konserten på sundag, og så klart måtte eg ta eit nærbilete av den rare, fine basstrombonen til han eine av trombonistane ;)

Legg igjen ein fin tanke