26. feb. 2014

Kanskje er vinteren over...

Kvart år når eg ser snøklokker ute i hagen, må eg berre ut med kameraet for å ta nokre bilete av dei. For meg er snøklokker vår. Eit ordentleg vårteikn. Eg blir skikkeleg glad inni meg når eg ser dei ute i hagen. På måndag var det årsmøte i Agder Brass, så no er eg ikkje lenger leiar i korpset. Litt rart, for eg er blitt så vand med å organisere, men greitt å ikkje sitje med det ansvaret lenger, det må eg ærleg innrømme. Likevel er det ei god erfaring å ha med meg vidare, så absolutt. Og så var det kjekt å sjå reprisen av premieren på serien På tur med Dag Otto i går. Agder Brass var nemleg med på innspelinga av denne episoden i august i fjor. Må jo seie at det er litt artig å høyre oss og sjå oss spele :) Om du ikkje har sett det, så er det reprisar både i morgon og på laurdag på TV2 og TV2 Zebra (og på nettet på TV2 Sumo). Og kanskje er vinteren no over med desse snøklokkene?!

Legg igjen ein fin tanke