28. feb. 2014

Bryllaupsinspirasjon på ein regntung fredag

Neste veke er det vinterferie, og då skal me nytte sjansen til å ta toget til Stavanger og vere på Sola i nokre dagar. Grunnen til at me tar den turen, er at me skal sjå på lokale med tanke på bryllaupet som altså skal stå i mai neste år. Me har heldigvis litt tid, men det er no greitt å få på plass dei viktigaste tinga. Kyrkja er jo tinga allereie, og om me no finn ut kvar me vil ha festen, er me på god veg. Og når me fyrst er der borte ein tur, skal eg også gjere noko anna som har med den store dagen å gjere ;) Før me stikk av garde til Sola, sit eg her medan det regnar ute, ordnar litt med siste rest av leiarjobben i brassbandet og koser meg med å klippe ut bryllaupsinspirasjon og lime dei inn i den fine, lille permen som eg fekk av forlovaren min til jul. Kjekt og veldig oversiktleg å sortere inspirasjonen inn i forskjellige kategoriar, for ja, eg er jo eit ordensmenneske :)

Legg igjen ein fin tanke