26. jan. 2014

Topp 5 – songar eg høyrer på når eg arbeider

Når eg skal konsentrere meg om skulearbeid, korpsorganisering eller liknande, synest eg ofte det heile blir mykje kjekkare å gjere når eg høyrer på musikk. Det er ikkje alle som klarer å høyre på musikk medan dei arbeider, og nokre må kanskje høyre på ein type musikk for at det skal funke. For meg er det ikkje rock eller nymotens pop eller klassisk, men meir filmmusikk (ofte utan tekst) og rolege popballadar, songar som berre kan gå i bakgrunnen utan at eg syng for mykje til dei og mistar konsentrasjonen. Blant nokre artistar har eg mange favorittsongar, andre berre ein, og det same med eit filmusikkalbum: av og til er eg like glad i alle songane og kan setje på eit heilt album medan eg sit og skriv, andre gongar ein song frå den filmen og ein song frå ein annan film:

"I'm going to make a cake" av Philip Glass - filmmusikken, og då snakkar eg om heile albumet, frå The Hours er berre herleg når eg sit og les eller skriv, og denne songen er den finaste av dei alle

"Shelter" av og med Laurence Fox - å skulle velje berre ein song av denne artisten, det er vanskeleg, det. Eg har tidlegare delt nokre av hans musikkvideoar, og songane hans går ofte om og om igjen på spelelista mi. Dei fleste kjenner han sikkert frå britisk TV, men han har dei siste åra skrive mange songar, gitt ut ein LP og eg blir berre meir og meir glad i songane hans

"Broadway, Here I Come" med Smash cast - ein litt meir livleg song som eg høyrde fyrste gong i TV-serien Smash. Ein song som er kjekk å høyre på og som gjer meg litt ekstra energi (og tittelen på songen passar jo bra med tanke på at me skal til New York og forhåpentleg sjå ein musikal på Broadway).

"Crossroads" av og med Markéta Irglová - fyrste gong eg høyrde namnet hennar, var i samband med den fantastiske filmen Once der ho syng så utruleg fine songar saman med Glen Hansard. Hennar album Anar er fylt med roleg stemning, fine tekstar og ei nydeleg stemme!

"Les Mondes Engloutis" med Ingrid Olava - songen er eigentleg temaet frå den franske animasjonsserien med same namn, ein serie eg ikkje har noko forhold til, men med Olava si stemme, får songen eit kjempefint uttrykk og eg kan høyre den gong på gong

Legg igjen ein fin tanke