8. jan. 2014

Nytt rom!

Før me reiste frå Sola, fekk eg tatt nokre bilete av korleis rommet "mitt" blei etter oppussinga som blei gjort på grunn av kjellaren som blei fylt med vatn i fjor sommar. Diverre har eg ikkje noko særskilt med gode før-bilete fordi då eg kom heim i jula, var det komme opp både nytt golv og nye veggar. Men eg har eit par detaljbilete som eg tok då me skulle dokumenter vasskadane. Som ein kan sjå var veggane mørkeraude og rommet var fylt opp med så altfor mykje stæsj (mange stolar som ikkje var i bruk, ei golvlampe som heller ikkje var i bruk, både sovesofa og ei vanleg seng, ein skrivepult, stor seksjon med plass til bøker, ting og tang og eit kledeskap). No er rommet blitt mykje lysare og opnare og det har færre, men finare møblar. Einaste som manglar no, er ei lita bokhylle :)

Legg igjen ein fin tanke